„Halmi napi” harmadszor

Idén nyáron harmadik alkalommal volt a vakáció alatt „Erzsébet Halmi napi”. Az előző évek kellemes élményei alapján kértük szüleinket, hogy a családi nyaralás a tábor után kezdődjön, így mindhárom héten részt tudtunk venni.

A tábort minden reggel zenés tornával kezdtük, ami – bár inkább a lányoknak tetszett –, azért a fiúkat is felrázta. Reggeli után változatos programok vártak ránk. Hétfőnként kreatívkodhat­tunk, sportolhattunk, ki-ki saját hangulata szerint. A keddi és csütörtöki napokon táboron kívüli programok vártak ránk. Voltunk a sástói Oxigén Ardenalin parkban, ahol többünk kedvence a mélység fölött átívelő függő híd, valamint a vicces pillanatokat okozó trükkös biciklizés volt. Jártunk a dinnyési Várpark és skanzenben, ahol olyan várak kicsinyített mását nézhettük meg, amik sajnos már csak romok a valóságban. A nőtincsi Seholsziget élményparkban lovaskocsiztunk, kisvonatoztunk, s a felsősök kipróbálhatták az íjászkodást is.

Mindhárom héten voltunk moziban is, megnéztük a Pokemont, az Aladdint, a Csodaparkot és a Toy Story 4-et is. A mozizás sok gyerek kedvenc programja volt, talán azért is, mert mindig Mekis ebéd követte.

A sportos és bátor táborlakók biciklitúrán is részt vettek. Jártak a Spotter dombon repülőket nézni, valamint az Apró Farmon, ahol kukoricatengerben viháncolhattak, szalmabálákra mászhattak. A kényelmesebb táborozók inkább a Mazsola játszóházban tomboltak. A tábor területén is számos lehetőség adódott szórakozásra, alkotó tevékenységre, sportolásra. Volt varrótanfolyam, számháború, sorverseny, társasjáték klub, Ki mit tud?. Sokunk kedvenc programja a profi táncosok által tartott rock&roll-bemutató volt, melyből egy rövid koreográfiát nekünk is megtanítottak. Az arcfestés is szuper volt, kígyózó soron keresztül lehetett csak a művészi alkotást birtokolni. A kreatív foglalkozásokon saját tervezésű vászontáskák, hű­tőmágnesek, telefontokok, nyakláncok, fülbevalók születtek. A háromhetes tábor utolsó napján közösen látogattunk el a Fővárosi Nagycirkuszba, ahol tátott szájjal, s őszinte csodálattal néztük a Repülő Cirkusz művészeinek produkcióit. Méltó befejezése volt ez a közös program ennek az élményekkel teli három hétnek. Köszönjük a lehetőséget a tábor főszervezőinek, Krak Ildikó és Manduk-Faragó Renáta tanárnőknek, valamint a tábor összes pedagógusának, segítőinek!