Kalandos táborban jártak a halmisok

A Halmi suli 3.b, 4.b, 5.a és az 5.b osztálya 2019. május 27–29-e között 3 napot töltött a zánkai Erzsébet táborban.

Odautunk kalandosra sikerült, volt késés, műszaki hiba, még késés, így kora délelőtt helyett kora délután érkeztük meg, de ez sem tudta elvenni a kedvünket a régóta várt kirándulástól.

Érkezés után minden táborozó kapott egy QR kódos karszalagot, ezzel lehetett csak a tábort elhagyni, és csak ezután mehettünk ebédelni és a szállásunkat elfoglalni. Szerencsére mi oszthattuk be magunkat a szobákba, így mindenki azokkal a gyerekekkel kerültek össze, akikkel lenni szerettek volna, így sokat tudtunk beszélgetni, nevetgélni. A szobák szépek és kényelmesek voltak.

Kedden délelőtt reggeli után a csapat 3 részre osztódott, voltak, akik focizni mentek, voltak, akik a tábor mellett lévő Haditechnikai parkba és voltak, akik lesétáltak a Balaton partra fagyizni, sétálni. Délután egy játékos csapatépítő tréningen vettünk részt, majd sétahajózni mentünk a Balatonra. Estére diszkót szerveztek nekünk, ami nagyon jó volt. Mozgalmas napunk volt, mindenki kellemesen elfáradt. Szerdán sajnos már indulnunk is kellett haza, de útközben megálltunk megnézni a nagyvázsonyi Kinizsi várat, a postamúzeumot, a tájházat és az Igásló Központot. A vár mindenkinek nagyon tetszett, mert a tetejéről szép kilátás nyílik a környékre. A postamúzeumban régi telefonokat, postakocsit és bélyegeket is láttunk. Fáradtan és sok élménnyel gazdagodva érkeztünk haza.

Köszönjük Reni néni és Ildi néni a szervezést, Andi néni, Júlia néni, Zsuzsi néni és Kriszti néninek, hogy ők is vigyáztak ránk. Iskolánk alapítványának is köszönjük a támogatást!