A Vecsési Polgármesteri Hivatal munkatársat keres az Adó Osztályra ügyintézői munkakörbe. Alább olvashatják az álláspályázat részleteit.
Képesítési és egyéb feltételek:
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendeletben meghatározottak Egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; vagy egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli, társadalombiztosítási szakképzettség; vagy érettségi végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy érettségi végzettség és az OKJ szerint: valamely középfokú (ügyintézői szintű) pénzügyi-számviteli, társadalombiztosítási ügyintézői, általános gazdasági és statisztikai ügyintézői, vállalkozási ügyintézői szakképesítés.
Előnyt jelent:
- ingatlanvagyon-értékelő szakképesítés;
- közigazgatási területen szerzett 3-5 éves szakmai gyakorlat;
- közigazgatási alapvizsga, szakvizsga.
Illetmény:
- A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint (az illetményalap összege: 46.000,-Ft)
- Illetménykiegészítés (felsőfokú iskolai végzettség esetén: 30%, középfokú iskolai végzettség esetén: 20%)
Jelentkezési határidő: 2019. március 31.
Elbírálási határidő: 2019. április 15.
Az állás betöltésének kezdete: Az elbírálást követően azonnal.
A 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti fényképes önéletrajzot és a végzettséget igazoló bizonyítvány másolatát a következő címre küldjék: Vecsési Polgármesteri Hivatal, Mohainé Jakab Anikó jegyző részére, 2220 Vecsés, Szent István tér 1., illetve: titkarsag@vecses.hu.